dilluns, 12 de març del 2012

Qüestionari ocells

Aquesta setmana heu fet uns deures molt difícils: omplir el qüestionari per veure què havíeu après sobre els ocells. Els heu fet molt ben fets.

felicitatsempty

El qüestionari ens ha donat peu a parlar de la importància de llegir bé el que ens pregunten i de com ho responem. L'objectiu no era només que recordessin el que havíem estudiat sinó també veure si eren capaços de classificar, comparar i justificar les seves respostes (ho hem treballat molt a la classe).

Tan útil va ser el treball que vau fer a casa responent el qüestionari com la correccció que vam fer plegats. Vam poder parlar de temes molt importants a tenir present a l'hora de respondre preguntes:

* Algú va buscar dades que no recordava a la wiki. Fantàstic! Fer servir les noves tecnologies per a la recerca d'informació és un molt bon recurs. (Reconec que alguna pregunta era molt difícil).
* A l'hora de respostes obertes els vaig fer notar que algunes amb sis paraules eren igual de correctes que d'altres amb vint. La quantitat no és important, el que diem sí que ho és.
* Quan ens fan dues preguntes, calen dues respostes. (orenetes i abellerols). Si només es contesta Sí, no està correcta, ens cal explicar el perquè escollim aquella resposta.
* El mateix amb les preguntes de comparació ( migratoris i sedentaris/ ànecs i gran ducs). Hem de parlar de tots dos, no n'hi ha prou de parlar només d'un.
* Verdader o fals: per posar verdader ha de ser veritat tota la frase, i per posar fals ha de ser mentida tota la frase.
* La pregunta de classificació implicava conèixer les categories (molt treballades a classe)

Ja veieu la quantitat de suc que es pot treure d'un "aparentment " simple qüestionari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada