diumenge, 4 de març del 2012

Presentacions dels ocells

La setmana passada els nens i nenes de primer van fer les presentacions dels ocells davant de la classe.

Com que era la primera vegada que fèien una presentació, en Joni i la Gemma, els dos practicants, van fer una representació molt divertida. Com si fossin dos nens, van sortir davant de la classe i ens van explicar el seu ocell. Van fer-ho força malament i així vam poder parlar del que s'ha i no s'ha de fer.

Quan va ser el torn dels nens i nenes els vam gravar en vídeo a tots i així van poder veure's i fer un exercici d'autoavaluació. Els vam demanar que escrivissin com s'havien vist i com s'havien sentit. Aquí us deixo algun dels seus comentaris:

"M'ha fet una mica de vergonya"
"Em movia molt"
"M'he sentit bé"
"Quan no recordava el que havia de dir, la Marisa m'ho deia"
"M'ha agradat molt sortir a explicar el meu ocell"
"Estava nerviós perquè llegia davant de la classe"
"Mirava molt el paper i em movia molt"
"No em sortien les paraules però llavors sí que sortien i a part m'ho he passat molt bé"
"Jo quan he sortit estava molt nerviosa i m'ha agradat molt"
"M'he sentit una mica nerviosa però ho he fet bé. I m'ha agradat quan a l'acabar ens aplaudien"
"Estava molt nerviosa i no volia llegir però he acabat llegint"
"He llegit molt i m'he cansat una mica"
"M'estava movent tota l'estona i estic molt entusiasmada"
"M'agradaria que no hi hagués sorolls de cadires"
"No he mirat gaire al públic i he discutit amb el meu company. No m'ha agradat gaire sortir a davant de tota la classe"
"He mirat una mica massa el paper"
 "Tenia molta vergonya"
FELICITATS A TOTS I A TOTES PEL VOSTRE ESFORÇ I LES VOSTRES GANES! HO HEU FET MOLT BÉ!

Marisa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada