dilluns, 16 de gener del 2012

Entrevistem la Gemma

La setmana passada va començar una practicant a la classe. Es diu Gemma i li vam preparar una entrevista per conèixer-la una mica.

Quants anys tens? 20 anys

Quin mes vas néixer? Al setembre.

Quina mena de mestra vols ser? Mestra de noves tecnologies i m'agradaria ser molt divertida i que els alumnes s'ho passessin molt bé amb mi i aprenguessin moltes coses.

Quan vindràs a la classe? Cada dilluns i dimarts i algunes setmanes intensives.

On vius? Com és la teva casa? Sóc de Súria (Bages) però ara visc a Girona al carrer Joan Maragall en un pis d'estudiants.

Com és la teva família? Com es diuen? No tinc germans. La meva mare es diu Marta i el meu pare Toni.


Quins idiomes parles? Català, Castellà, Anglès, una mica de suec i una miqueta d'italià també.


Tens cotxe? I moto? Tinc cotxe, un Peugeot 206 de color platejat.

T'agrada viatjar? Molt i molt. A on has anat? He estat al Marroc, a França, a Itàlia, a Alemanya, a Polònia, a Noruega, Suècia i Dinamarca.

T'agraden els animals? En tens a casa? M'agraden molt els gossets però en general no m'agraden gaire els animals. Em fan por els ratolins i les serps. No en tinc a casa.


Quins programes de la tele t'agraden? No veig gaire la tele. M'agrada molt l'APM, el Polònia i el Crackòvia. M'agradava molt també Polseres Vermelles i el cinema en general.

Quin menjar t'agrada? M'agraden molt els macarrons i els bistecs.

Quin tipus de roba t'agrada? M'agrada anar còmoda i informal els dies de cada dia i els caps de setmana em poso sabates de taló i m'arreglo més.


Quin és el teu color favorit? El verd.

Quines flors t'agraden? Les roses blanques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada