divendres, 8 de març del 2013

El constructor de castells

Fa molts i molts anys hi havia un constructor de castells que es deia Lautaro. Un dia el va cridar el rei perquè li construís un castell molt gran. Volia el més gran de tots i l'havia de fer en menys de quatre mesos. El va construir dia i nit, no dormia mai. Un dia el rei va anar a veure com estava el seu castell i estava a la meitat.  Li quedaven dos mesos.
El seu aniversari era el 13 de febrer i no el va celebrar. Va arribar el gran dia. En Lautaro estava molt cansat i li faltava una peça,  la més alta. Ja veia el rei de lluny. Just la va posar i va arribar el rei i va dir que era fantàstic!. El rei va convidar a en Lautaro a quedar-se un any al castell perquè descansés de tanta feina. En aquell castell tan gros va ser molt feliços.

LEC

1 comentari:

  1. Hola a tots els nens de segon de l’Escola Verd!

    Com esteu? Vaig fent la tafanera pel vostre bloc i així estic informada del que aneu fent, veig que us ho passeu molt bé i que apreneu moltes coses.

    Que sapigueu que penso moltes vegades en vosaltres, sobretot ara que sóc lluny de casa.

    Us envio molts petonets i desitjo que estigueu molt bé.

    Com que encara no he dit qui sóc us donaré algunes pistes:

    - Actualment, no visc a Girona, visc en un altre país que comença per la lletra “i”.
    - Vaig estar a la vostra classe durant el primer trimestre.
    - Tinc més de 20 anys i menys de 30.
    - El meu nom té 5 lletres.

    ResponElimina